مردم کشور ما نسبت به استفاده از خدمات بیمههای زندگی تمایل بسیاری دارند اما متاسفانه زمینههای آگاهی سازی در این خصوص، اندک است. به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بینالملل بیمه مرکزی، دکتر غلامرضا سلیمانی که در دومین همایش بیمه عمر و آتیه شرکت بیمه پاسارگاد سخن میگفت، با اعلام این مطلب افزود: نهاد ناظر در چند سال اخیر بیمههای زندگی را به عنوان یک اصل استراتژیک و هدفگذاری توسعهای، در راس برنامههای خود قرار داده است. وی افزود: صنعت بیمه با درک حساسیتهای موجود باید زمینههای تشویقی را فراهم کند تا مردم برای سرمایهگذاری در رشتههایی نظیر بیمه عمر و پس انداز ترغیب شوند.
بیمه پاسارگاد به عنوان محبوبترین برند از دیدگاه مردم
بیمه ,عمر ,همایش ,دومین ,دکتر ,سلیمانی ,عمر و ,بیمه عمر ,دومین همایش ,همایش بیمه ,و آتیه
درباره این سایت