در ششمین دوره جشنواره ملی برند محبوب با حضور ۳۶۰۱ برند که با مشارکت بیش از ۲میلیون و پانصد هزار نفر برگزار شد، بیمه پاسارگاد در گروه بیمههای عمر و سرمایهگذاری با کسب رتبه دوم در گروه اصلی بانک و بیمه با انتخاب شرکت کنندگان برگزیده شد. این نظرسنجی از مدل مبتنی بر نظرسنجی گسترده مردمی برای شناسایی میزان هواداری مصرف کنندگان در هر یک از گروههای کالا و خدمات استفاده شد تا در زمینه مشارکت گسترده مصرف کنندگان، ارزیابی قابل اعتمادی از طیف گسترده برندهای فعال در گروههای مختلف کالا و خدمات به دست آید.
بیمه پاسارگاد به عنوان محبوبترین برند از دیدگاه مردم
برند ,گسترده ,بیمه ,گروههای ,کالا ,گروه ,و خدمات ,کالا و ,بیمه پاسارگاد ,در گروه ,از دیدگاه
درباره این سایت