محل تبلیغات شما

در ششمین دوره جشنواره ملی برند محبوب با حضور ۳۶۰۱ برند که با مشارکت بیش از ۲میلیون و پانصد هزار نفر برگزار شد، بیمه پاسارگاد در گروه بیمه‌های عمر و سرمایه‌گذاری با کسب رتبه دوم در گروه اصلی بانک و بیمه با انتخاب شرکت کنندگان برگزیده شد. این نظرسنجی از مدل مبتنی بر نظرسنجی گسترده مردمی برای شناسایی میزان هواداری مصرف کنندگان در هر یک از گروه‌های کالا و خدمات استفاده شد تا در زمینه مشارکت گسترده مصرف کنندگان، ارزیابی قابل اعتمادی از طیف گسترده برندهای فعال در گروه‌های مختلف کالا و خدمات به دست آید.

بیمه پاسارگاد به عنوان محبوب‌ترین برند از دیدگاه مردم

چرا بیمه عمر بهتر از تامین اجتماعی است؟

سود مشارکت در منافع بیمه عمر پاسارگاد در سال ۱۳۹۷

برند ,گسترده ,بیمه ,گروه‌های ,کالا ,گروه ,و خدمات ,کالا و ,بیمه پاسارگاد ,در گروه ,از دیدگاه

مشخصات

تبلیغات

محل تبلیغات شما

آخرین ارسال ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها